
Satricinājumu laikā ēnu ekonomika kļūst aktīvāka, nodarot kaitējumu ne vien Latvijas iedzīvotājiem, bet arī organizācijām, kas sadarbojas ar ēnu ekonomikas uzņēmumiem. Izņēmums šajā ziņā nav arī uzkopšanas nozare.
LPUAA ir sagatavojusi informatīvo materiālu par ēnu ekonomiku un kā izvairīties no saskarsmes ar to, lai, liekot kopā spēkus pasūtītājiem un godprātīgajiem uzņēmumiem, mazinātu šo problēmu mūsu valstī. Materiāls pieejams šajā hipersaitē.
Satricinājumu laikā ēnu ekonomika kļūst aktīvāka, nodarot kaitējumu ne vien Latvijas iedzīvotājiem, bet arī organizācijām, kas sadarbojas ar ēnu ekonomikas uzņēmumiem. Izņēmums šajā ziņā nav arī uzkopšanas nozare.
LPUAA ir sagatavojusi informatīvo materiālu par ēnu ekonomiku un kā izvairīties no saskarsmes ar to, lai, liekot kopā spēkus pasūtītājiem un godprātīgajiem uzņēmumiem, mazinātu šo problēmu mūsu valstī. Materiāls pieejams šajā hipersaitē.
Satricinājumu laikā ēnu ekonomika kļūst aktīvāka, nodarot kaitējumu ne vien Latvijas iedzīvotājiem, bet arī organizācijām, kas sadarbojas ar ēnu ekonomikas uzņēmumiem. Izņēmums šajā ziņā nav arī uzkopšanas nozare.
LPUAA ir sagatavojusi informatīvo materiālu par ēnu ekonomiku un kā izvairīties no saskarsmes ar to, lai, liekot kopā spēkus pasūtītājiem un godprātīgajiem uzņēmumiem, mazinātu šo problēmu mūsu valstī. Materiāls pieejams šajā hipersaitē.
Satricinājumu laikā ēnu ekonomika kļūst aktīvāka, nodarot kaitējumu ne vien Latvijas iedzīvotājiem, bet arī organizācijām, kas sadarbojas ar ēnu ekonomikas uzņēmumiem. Izņēmums šajā ziņā nav arī uzkopšanas nozare.
LPUAA ir sagatavojusi informatīvo materiālu par ēnu ekonomiku un kā izvairīties no saskarsmes ar to, lai, liekot kopā spēkus pasūtītājiem un godprātīgajiem uzņēmumiem, mazinātu šo problēmu mūsu valstī. Materiāls pieejams šajā hipersaitē.
Satricinājumu laikā ēnu ekonomika kļūst aktīvāka, nodarot kaitējumu ne vien Latvijas iedzīvotājiem, bet arī organizācijām, kas sadarbojas ar ēnu ekonomikas uzņēmumiem. Izņēmums šajā ziņā nav arī uzkopšanas nozare.
LPUAA ir sagatavojusi informatīvo materiālu par ēnu ekonomiku un kā izvairīties no saskarsmes ar to, lai, liekot kopā spēkus pasūtītājiem un godprātīgajiem uzņēmumiem, mazinātu šo problēmu mūsu valstī. Materiāls pieejams šajā hipersaitē.
Satricinājumu laikā ēnu ekonomika kļūst aktīvāka, nodarot kaitējumu ne vien Latvijas iedzīvotājiem, bet arī organizācijām, kas sadarbojas ar ēnu ekonomikas uzņēmumiem. Izņēmums šajā ziņā nav arī uzkopšanas nozare.
LPUAA ir sagatavojusi informatīvo materiālu par ēnu ekonomiku un kā izvairīties no saskarsmes ar to, lai, liekot kopā spēkus pasūtītājiem un godprātīgajiem uzņēmumiem, mazinātu šo problēmu mūsu valstī. Materiāls pieejams šajā hipersaitē.
Satricinājumu laikā ēnu ekonomika kļūst aktīvāka, nodarot kaitējumu ne vien Latvijas iedzīvotājiem, bet arī organizācijām, kas sadarbojas ar ēnu ekonomikas uzņēmumiem. Izņēmums šajā ziņā nav arī uzkopšanas nozare.
LPUAA ir sagatavojusi informatīvo materiālu par ēnu ekonomiku un kā izvairīties no saskarsmes ar to, lai, liekot kopā spēkus pasūtītājiem un godprātīgajiem uzņēmumiem, mazinātu šo problēmu mūsu valstī. Materiāls pieejams šajā hipersaitē.
Satricinājumu laikā ēnu ekonomika kļūst aktīvāka, nodarot kaitējumu ne vien Latvijas iedzīvotājiem, bet arī organizācijām, kas sadarbojas ar ēnu ekonomikas uzņēmumiem. Izņēmums šajā ziņā nav arī uzkopšanas nozare.
LPUAA ir sagatavojusi informatīvo materiālu par ēnu ekonomiku un kā izvairīties no saskarsmes ar to, lai, liekot kopā spēkus pasūtītājiem un godprātīgajiem uzņēmumiem, mazinātu šo problēmu mūsu valstī. Materiāls pieejams šajā hipersaitē.
Satricinājumu laikā ēnu ekonomika kļūst aktīvāka, nodarot kaitējumu ne vien Latvijas iedzīvotājiem, bet arī organizācijām, kas sadarbojas ar ēnu ekonomikas uzņēmumiem. Izņēmums šajā ziņā nav arī uzkopšanas nozare.
LPUAA ir sagatavojusi informatīvo materiālu par ēnu ekonomiku un kā izvairīties no saskarsmes ar to, lai, liekot kopā spēkus pasūtītājiem un godprātīgajiem uzņēmumiem, mazinātu šo problēmu mūsu valstī. Materiāls pieejams šajā hipersaitē.
Iepirkumu atbalsts
LPUAA sadarbībā ar Iepirkumu uzraudzības biroju (IUB) un nozares ārvalstu ekspertiem ir izstrādājusi vadlīnijas telpu un teritoriju uzkopšanas pakalpojumu iepirkumiem. Vadlīniju mērķis ir palīdzēt pasūtītājiem apsaimniekošanas un uzkopšanas iepirkumu sagatavošanā, atbilstoši nepieciešamībai definēt iepirkuma priekšmetu, kā arī veikt iepirkuma procedūru.
VADLĪNIJAS IEPIRKUMIEM ATBILSTOŠI LVS 1051-1:2021 STANDARTAM
Vadlīnijas ir pielietojamas iepirkumos, kur kvalitātes prasības ir noteiktas un to kontrole tiek veikta saskaņā ar Latvijas nacionālo standartu LVS 1051-1:2021 „Uzkopšanas kvalitāte. Sistēma uzkopšanas kvalitātes noteikšanai un vērtēšanai”. Standarts ir ekvivalents Ziemeļvalstu INSTA 800-1 standartam, nodrošina iespēju viennozīmīgi noteikt pasūtītājam vajadzīgo kvalitāti. Izvēlei pieejami 6 standartizēti kvalitātes līmeņi, kuri savstarpēji atšķiras pēc objektīvi izmērāma pieļaujamā piesārņojuma daudzuma. Standarts arī ļauj viennozīmīgi pārbaudīt faktisko uzkopšanas kvalitāti. Tādējādi vadlīnijas ir vērstas uz to, lai pasūtītājam palīdzētu iegādāties objektīvi mērāmus uzkopšanas pakalpojumus, kuriem ir noteikti vērtēšanas kritēriji.
UZKOPŠANAS DARBA LAIKA PATĒRIŅŠ
Šajā sadaļā ir pieejami LPUAA sagatavotie uzkopšanas darba laika normatīvi, kas kalpo kā uzziņas materiāls uzkopšanā iesaistītajām pusēm. Piezīme: darba laika normatīvi nav veidoti atbilstoši LVS 1051 vai INSTA 800 standartiem.
Uzkopšanas normatīvi(atjaunots 12.01.2016)
Specifikācija - pamata līmenis